На фермі VASYLKIVSKE RANCHO побудовано багаторівневу систему контролю якості та безпеки товарів, їх зберігання та транспортування, але все ж таки ми рекомендуємо відразу ж після отримання замовлення перевірити склад, цілісність упаковки, зовнішній вигляд товару та його термін придатності.

Відповідно до чинного законодавства, якщо ви залишилися незадоволені якістю будь-якого з товарів, ви маєте право його повернути чи обміняти.

Якщо ви хочете повернути гроші, перераховані як оплата, вони будуть повернуті на вашу картку. Середній термін зарахування коштів повернення повністю залежить від вашого банку і може зайняти від 1 до 10 днів.

Поверненню та обміну підлягають такі категорії товарів:

  • невідкриті товари з непошкодженою упаковкою та етикеткою;
  • товари із актуальним терміном придатності;
  • товари, де дотримувалися умови зберігання, до приїзду кур'єра.

Ще раз акцентуємо вашу увагу на тому, щоб ви ретельно перевіряли кожен товар при отриманні та оформляли претензію одразу, не відкладаючи. Приємних покупок!

FAQ

  • За яких умов можливе повернення товару?

Ви маєте право повернути або обміняти товар на інший, якщо:

  • пошкоджено упаковку товару, у продукції нетоварний зовнішній вигляд;
  • є проблеми із свіжістю товару;
  • вам доставили не той товар.

Ми ще раз акцентуємо вашу увагу на тому, що повернення чи обмін важливо оформляти одразу після отримання товару на місці.

  • За скільки часу мені повернуть гроші за замовлення?

Ми оформляємо повернення коштів у той же день, терміни залежать виключно від банку, послугами якого ви користуєтеся. Вся процедура повернення може тривати від 1 до 10 днів.

  • Як мені повернути товар?

Ви можете повернути товар самостійно або через нашого кур'єра. Якщо у вас виникли додаткові запитання, звертайтесь до менеджерів на гарячу лінію.

  • Хто оплачує доставку при поверненні?

У разі відмови покупця від товару неналежної якості інтернет-магазин повертає грошову суму, сплачену за товар, за винятком усіх витрат, пов'язаних із доставкою.